administrator

Ultimele informații despre evoluția acestui proiect, de la Biroul de Proiecte cu Finanțare Internațională, Națională și Locală din cadrul Primăriei

A fost depusă Fișa proiectului pentru înființarea unei creșe în actual locație a Centrului Șansa.

Reprezentanții Biroului de Proiecte din cadrul Primăriei au transmis instituțiilor finanțatoare toate informațiile necesare pentru trecerea la etapa de semnare a Contractului de Finanațre.

În Fișa de proiect se spune:

Înființarea unei creșe în municipiul Vulcan este un proiect important și complex de investiții care va fi finanțat în principal din fonduri europene și conform graficului GANTT din modelul cererii de finanțare și conform Planului de activități rezultă perioada/durata de timp.

Durata totala estimată a investiției - de la data semnării contractului de servicii DALI până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, inclusiv finalizarea proiectului cu activitățile de promovare și publicitate și raportările finale  (perioada de aprobare a fișei de proiect, a cererii de finanțare în MySmis și semnarea contractului de finanțare pe POR 2014-2020 Axa 9) – din decembrie 2018 până în iulie 2022 – 43 luni.  Dacă estimăm perioada de la depunerea fișei de proiect, până la finalizarea investiției, respectiv iulie 2022, avem o durată de 31 de luni.

Agenda de implementare a proiectului până la finalizarea lucrărilor cuprinde:

  • Aprobare fișă de proiect – februarie 2020
  • Depunere cerere de finanțare în MySmis martie 2020
  • Perioada de verificare a cererii de finanțare și clarificări (Grila CAE și ETF)- 3 luni (din proiectele care le avem în implementare pe POR, menționăm că această perioada a fost mult mai de durată, dar având în vedere faptul că este un apel necompetitiv, doar pentru strategiile selectate, presupunem această perioadă mai scurtă de timp) aprilie 2020- iunie 2020.
  • Perioadă de contractare ADR Vest TM- AM POR- UAT Vulcan – depunere acte solicitate la contractare, transmis dosar de la ADR Vest la AM POR – posibile clarificări de la AM POR, inclusiv vizita pe teren de la ADR Vest -2 luni - iulie- august 2020
  • Semnare contract de finanțare și demarare proiect (activități de achiziții promovare/publicitate proiect)– 1 lună – septembrie 2020
  • Activitatea de achiziție de proiect tehnic și lucrări – în cazul acestei investiții va fi realizată – achiziție PT cu execuție - 2 luni octombrie – noiembrie 2020
  • Perioada de contestații și semnarea contractului de lucrări – 1 lună (această perioadă este valabilă dacă nu vor fi contestații) – decembrie 2020 (în paralel va fi realizată achiziția de servicii de dirigenție de șantier și încheiere contract de servicii cu dirigintele de șantier)
  • Întocmire proiect tehnic – 3 luni – ianuarie 2021-martie 2021
  • Depunere proiect tehnic în sistemul MySmis și verificarea PT de către specialiștii ADR Vest – minim 2 luni – aprilie –mai 2021
  • Conform documentației tehnice întocmite de proiectant 12 luni perioada de execuție lucrări– iunie 2021-iunie 2022
  • Proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor, conform legislației în vigoare(participă beneficiar- comisia desemnată prin Dispoziție a primarului, constructor, proiectant, diriginte de șantier, ISC). În paralel se vor desfășura Activități de închidere proiect (promovare - anunțuri, panouri definitive, raportări finale) – 1 lună – iulie 2022.
Close Search Window