ANUNŢ DE LICITAŢIE
1.Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: U.A.T. municipiul Vulcan, B-dul Mihai Viteazu, nr. 31, județul Hunedoara, cod fiscal 336200, telefon 0254/570 340, fax 0254/571910, adresa de e-mail primvulcan@e-vulcan.ro.
2.Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului ce urmează să fie vândut: Cabana “La Brazi”, situată pe str.Bazinului nr.21, în regim de înălțime P+E, pe două niveluri, în suprafață construită la sol de 160mp și desfășurată de 354mp, înscrisă în CF.63814 Vulcan, nr.crt.A1.1, nr.cad.63814-C1 și terenul aferent în suprafață de 704mp, înscris în CF.63814 Vulcan, nr.crt.A1, nr.cad.63814, aparținând domeniului privat al U.A.T. Vulcan, conform H.C.L. nr. 189/26.08.2024 și în temeiul legal: O.U.G. nr.57/03.07.2019.
3.Informaţii privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul Instituției.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Administrarea Domeniului Public si Privat, camera nr. 32-din cadrul autorității contractante.
3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: Costul documentației de atribuire este de 10 lei și se achită cu numerar la casieria Instituției.
3.4.Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 28.10.2025 ora 9.
4.Informaţii privind ofertele:
4.1.Data limită de depunere a ofertelor: 03.11.2025, ora 15.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratură, b-dul Mihai Viteazu, nr. 31, Vulcan.
4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: într-un singur exemplar original, în două plicuri sigilate – unul exterior și unul interior.
5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 04.11.2022, ora 10, la sediul Autorității contractante.
6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Hunedoara,str. Calea Zarandului nr.73, Deva, telefon 0254/211574, fax 0254/216333, e-mail tribunalul.hunedoara@just.ro.
7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 09.10.2025.
PRIMAR
MERIȘANU CRISTIAN ION